Vlutters Tools & Safety vernieuwt

Afbeelding bij nieuwsbericht
 
 
 
 

 

5 februari 2019

De veiligheidsspecialist Vlutters Tools & Safety kent een nieuwe bedrijfsvisie met bijbehorende huisstijl, website en mediacampagne. Het bedrijf heeft de bouwprofessional veel te bieden op het gebied van veilig en efficiënt werken naar, op en van het dak. De focus ligt op het totale servicepakket, waarbij het volledig ontzorgen van de bouwprofessional voorop staat. Met deze nieuwe strategie en identiteit is Vlutters Tools & Safety klaar voor de toekomst.


Vlutters ziet het als haar missie om de werkzaamheden van bouwprofessionals veilig te laten verlopen met het juiste materieel en persoonlijke beschermingsmiddelen. Meer veiligheid betekent immers minder ongevallen, minder schades, een betere werksfeer en een hogere efficiency. Om een compleet dienstenpakket aan te bieden horen daar goede onderhoudsservice, adviezen en ondersteuning van veiligheidsprocessen bij. Alle zaken zijn op elkaar afgestemd om zo de klant naar het hoogste niveau te tillen. De nieuwe toekomstvisie van Vlutters Tools & Safety zorgt voor een totale rebranding van het bedrijf.

 

De vakman moet op een veilige en efficiënte manier kunnen werken ‘naar’, ‘op’ en ‘van’ het dak. Voor deze drie pijlers kan men rekenen op veiligheidspecialist Vlutters Tools & Safety. “Het nieuwe beeldmerk symboliseert de drie pijlers ‘naar’, ‘op’ en ‘van’. Zoals het logo doet vermoeden, staat veilig werken altijd met elkaar in verbinding, vandaar dat de driehoek een prominente positie heeft in het logo en de rest van ons merkverhaal. Met een frisse eigentijdse mediacampagne zullen wij de nieuwe visie van Vlutters weerspiegelen”, aldus Product Manager John van der Haak van Vlutters Tools & Safety. De rebranding gaat samen met de introductie van een nieuwe huisstijl en website.

 

Deze website wordt mede mogelijk gemaakt door:

Leveranciernaam