Marketingrapport Dakenbranche 2012 verschenen
Van Es Marketing Services heeft in juni een uitvoerig onderzoek uitgevoerd onder dakdekkerbedrijven in Nederland. De onderzoeksresultaten zijn gepubliceerd in het gisteren verschenen Marketingrapport Dakenbranche 2012.
Het Marketingrapport Dakenbranche 2012 biedt een actueel en compleet overzicht van het inkoopgedrag, de leveranciers, het mediagebruik en de
ontwikkelingen in de dakenbranche in Nederland. Het oriëntatie- en inkoopgedrag van dakdekkers wordt helder in beeld gebracht. In het onderzoeksrapport worden drie deelmarkten onderscheiden, te weten:
• dakdekkers platte daken
• dakdekkers hellende daken
• rietdekkers
Bij diverse thema’s worden de onderzoeksresultaten vergeleken met de voorgaande edities van het onderzoek in de jaren 2001, 2003, 2005, 2007
en 2009. Hierdoor is men in staat om in te spelen op de actuele trendmatige ontwikkelingen in de dakenbranche.