Nieuwe responsive website Hertalan
Hertalan presenteert haar nieuwe website. Hiervoor is een uitgebreid nieuw online traject ontwikkeld en opgezet. De responsive website heeft verschillende aanvullende modules en een uitgebreide extranet omgeving voor klanten en relaties.
De responsive website is ontworpen op basis van de nieuwe huisstijl van de productgroep Hertalan en geoptimaliseerd voor alle mobiele apparaten. Relaties worden via nieuwsbrieven en Social Media op de hoogte gehouden van de laatste ontwikkelingen op het gebied van EPDM dakbedekking, tevens vinden bezoekers beter hun weg naar de bestekservice en dealers en verwerkers van Hertalan.
Hertalan is actief in de woning- en utiliteitsmarkt en is van ontwerp tot en met verwerking aanwezig. Deze scheiding in vakgebieden is helder gemaakt op de website. Iedere doelgroep wordt persoonlijk aangesproken, hierdoor zal de gewenste informatie nog beter gevonden worden.
Er is een speciale, afgeschermde extranet omgeving ingericht voor de doelgroepen van Hertalen. Klanten, dealers, partners en medewerkers kunnen hierop inloggen en vinden informatie die specifiek voor de desbetreffende doelgroepen is opengesteld.
Naast een Nederlandse website zullen er ook drie taalversies (DE, CO.UK en .COM) van de website worden uitgerold. De Engelse en Internationale site zijn inmiddels bereikbaar. De Duitstalige website gaat dit jaar nog live. Alle pagina's zullen elkaar versterken in de uitwisseling van ervaringen en referentieprojecten.